utworzone przez Konrad Dębkowski | sty 1, 2021 | KO-SPRZEDAŻ B2B2C
Psychologia behawioralna, poznawcza podsuwa nam coraz nowsze wyniki „ułomności” naszego mózgu. Prawdą jest, że mózg można oszukać, bo jest z niego śmierdzący leń. Cały czas chce iść na skróty. Jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce? Jeśli zajmujesz się...
utworzone przez Konrad Dębkowski | sty 1, 2021 | POLECANE PODEJŚCIE
Są pewne typy zachowań, które denerwują. Czasami człowiek nie wie dlaczego ktoś go wkurza. Poniży artykuł przybliży Ci wzory zachowań, które wedle psychologii społecznej budzą antypatię. Jeśli dopasujesz swoje zachowanie do któregoś z typów – zastanów się nad...
utworzone przez Konrad Dębkowski | sty 1, 2021 | KO-MOTYWACJA i ZAANGAŻOWANIE
Pokolenie Y Pracownicy pokolenia Y (1980-2000) mają odmienne oczekiwania od swoich starszych kolegów. (1) By wykorzystać potencjał tkwiący w młodych ludziach – warto poznać millenialsów bliżej. Różne typy osobowości wymagają innych praktyk w codziennym...
utworzone przez Konrad Dębkowski | sty 1, 2021 | KO-INNOWACYJNOŚĆ, ZMIANA
Jedno z szokujących przeżyć intelektualnych to przekroczenie magicznej bariery nieświadomości niekompetencji. To efekt „wow” w momencie, gdy uświadamiasz sobie, że wydawało Ci się, że coś potrafisz, a jest zupełnie inaczej. Dowiadujesz się, że nie masz...
utworzone przez Konrad Dębkowski | sty 1, 2021 | KO-INNOWACYJNOŚĆ, ZMIANA
Jeśli kiedykolwiek odchudzałaś się, to wiesz jak ciężko jest kontrolować pory jedzenia, skład pokarmów i walczyć z pokusą powrotu do starych nawyków żywieniowych. Jeśli trenujesz jakikolwiek sport to doskonale wiesz, jak któregoś dnia głos podpowiada: „odpuść,...