Program „Quick Wins – Szybkie zwycięstwa” – B2B

Organizacja pracy, procesy, przepływ informacji

CZUJESZ, ŻE Z TWOJEGO BIZNESU MOŻNA WYCISNĄĆ WIĘCEJ!?

  • Wiesz dobrze jak powinna wyglądać współpraca w zespołach, ale nie wszyscy Pracownicy Cię słuchają. Od ludzi oczekujesz maksymalnego zaangażowania. Zastanawiasz się jak wpłynąć na Pracowników by chętniej angażowali się w zmianę?

1  KROK

DLACZEGO WARTO

Program QUICK Wins B2B – szybkie zwycięstwa jest dedykowany firmom sprzedażowym i usługowym B2B, które chcą zwiększyć efektywność firmy lub jakość obsługi Klienta. To wyjątkowa propozycja indywidualnego doradztwa połączona z zaangażowaniem Pracowników Klienta.

Program QUICK WINS

  • uspójnia wiedzę dotyczącą najważniejszych wyzwań firmy
  • generuje dobrej jakości pomysły usprawnień
  • zwiększa współodpowiedzialność za rozwój własny i biznesu
  • wzmacnia zrozumienie między Pracownikami

 

WSPÓŁPRACA

OD POMYSŁU DO WDROŻENIA

Jako konsultant będę współpracował z Tobą, aby zrealizować Twoje obecne wyzwanie.
Poprowadzę Cię krok po kroku: analiza problemów, wyklarowanie głównych wyzwań firmy,
zaprojektowanie zmiany, stworzenie listy usprawnień, z podziałem na zadania, odpowiedzialność, osadzone w czasie.

KROK  1

DIAGNOZA

  • Mapowanie procesu z uwzględnieniem najważniejszych etapów obsługi Klienta
  • Wywiady, spotkania z wybranymi osobami 
  • Definiowanie „wąskich gardeł” i barier
  • Analiza głównych strat i operacji niedodających wartości w procesach
  • Określenie najważniejszych działań („dźwigni”), które doprowadzą do poprawy efektywności 

Cel

  • Określenie głównych potencjałów do rozwoju firmy
  • Wskazanie podstawowych obszarów strat
  • Wybranie zakresu działania – obszarów wdrożenia przyszłych usprawnień.

KROK  2

PROJEKTOWANIE

Działania

  • Projektowanie stanu przyszłego w obszarach wdrożenia
  • Zdefiniowanie wskaźników
  • Zdefiniowanie sposobu pomiaru postępów prac
  • Praca warsztatowa i koncepcyjna (np. burze mózgów, symulacje, sesje rozwiązywania problemów, etc.)
  • Określenie mierzalnych celów – „Jaki wynik chcemy osiągnąć?”
  • Projektowanie propozycji wartości – ścieżka obsługi Klienta – Customer Journey
  • Redefiniowanie zakresu obowiązków
  • Projektowanie obiegu informacji w firmie

Cel

  • Przygotowanie planu wdrożenia z konkretnymi działaniami
  • Określenie niezbędnych zasobów do wdrożenia
  • Określenie osób odpowiedzialnych i czasu wdrożenia dla każdego zadania
  • Określenie mierzalnych celów dla zespołu.

 

KROK  3

PLANOWANIE

Działania

  • Priorytetyzowanie zadań (osoba odpowiedzialna, termin)
  • Zmiana rutyn, standardów pracy i odpowiedzialności
  • Zmiana organizacji pracy
  • Wizualizacje wyników. Zarządzanie poprzez wizualizacje (offline i online)
  • Ustalenie oczekiwań wobec siebie

Cele

  • Podniesienie jakości i metod pracy
  • Podniesienie kompetencji zespołów
  • Redukcja i eliminacja strat
  • Poprawa wyników finansowych.

KONSULTANT  REALIZUJĄCY USŁUGĘ

Konrad Dębkowski

Nazywam się Konrad Dębkowski. Pracuję jako konsultant biznesowy i trener. Specjalizuję się w motywacji pozafinansowej i efektywności zespołów. Pomagam menedżerom firm B2B budować innowacyjny, sprawnie działający  i bardziej efektywny zespół.

.