Doskonałość w sprzedaży i usługach B2B zapewnia pozytywne doświadczenia Klientów
Nieważne czy Twoje produkty, usługi są masowe czy spersonalizowane. Twoi Klienci chcą by ktoś rozwiązał ich problem.
KONCENTRACJA NA KLIENTACH B2B
Wyzwania w Obsłudze Klienta w 2021
COVID-19 wpływa ogromnie na samopoczucie Twoich Klientów i pracowników. W 2021 emocjonalni, zaniepokojeni niepewnością związaną z pandemią zmagają się z rożnymi trudnościami, np. finansowymi. Potrzebują nowego rodzaju troski i mocnej empatii. Obsługa Klienta powinna zmniejszać frustrację zdruzgotanych Klientów i wspierać ich.

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW – CUSTOMER JOURNEY
„Uprzejmość jest jak powietrze w oponach, nic nie kosztuje, ale sprawia, że jazda jest przyjemniejsza” – Miguel Cruzatta.
Wspólne projektowanie propozycji wartości dla Klientów sprawia, że Pracownicy „wchodzą w buty Klienta”. Zastanawiają się jak dzisiaj Klient ocenia doświadczenia ze współpracy z firmą i szukają wyróżników na przyszłość.
Inspiracje: Harvard Business School, Model biznesowy i propozycja wartości – Osterwalder.

Doświadczenia Klientów wg KPMG
https://assets.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2020/12/pl-Raport-KPMG-Doswiadczenia-klientow-w-nowej-rzeczywistosci-2020-12.pdf
MODEL SPRZEDAŻY CHALLENGER™ – GARTNER NADAL AKTUALNY W 2021!
10 lat temu firma doradcza CEB (teraz Gartner) podzieliła się przełomowymi badaniami dotyczącymi sprzedaży. Badanie ujawniło odrębny profil sprzedaży, charakteryzujący się określonym zestawem umiejętności i zachowań, które wyróżniają sprzedawców osiągających najlepsze wyniki w sprzedaży B2B. Challenger™ jest nadal skuteczny.
Co odróżnia Challengera™ od innych profili?
NAUCZA
Proponuje nowe punkty widzenia
Potrafi komunikować się dwukierunkowo
DOSTOSOWUJE
Wie w jaki sposób Klient generuje wartość
Identyfikuje ekonomiczne dźwignie Klienta
KONTROLUJE
Potrafi rozmawiać o pieniądzach
Umie naciskać na Klienta
Kluczowe elementy wyjątkowej Kultury Organizacyjnej
Poznaj najważniejsze obszary, które wpływają na pozycję Twojej firmy na rynku.
MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW
Wyzwalanie energii u Pracowników, zwiększanie zaangażowania w rozwój własny i biznesu..
KONCENTRACJA NA KLIENTACH B2B
Tworzenie lepszych doświadczeń Klientów, troska i wsparcie Klientów.
KONCENTRACJA NA PRACOWNIKACH
Definiowanie oczekiwań wobec pracowników, zachęcanie do rozwoju, informacja zwrotna, docenianie, tworzenie emocjonalnego związku z firmą.
KONCENTRACJA NA PROCESACH
Optymalizacja procesów w firmie: planowanie, podejmowanie decyzji, realizacja sprzedaży, usług, komunikacja, informacja zwrotna.
INNOWACYJNOŚĆ, ZMIANA
Zbieranie opinii od Pracowników, zachęcanie do wywierania wpływu na decyzje, poszukiwanie i wykorzystywanie szans i mocnych stron.
KONCENTRACJA NA STANDARDACH PRACY I ODPOWIEDZIALNOŚCI
Określanie norm postępowania w odniesieniu do jakości prac, obsługi Klientów, efektywności. Systemy ocen wyników prac.
Zaufali nam
Oferuję Ci wyjątkową perspektywę handlowca, inżyniera i specjalisty od rozwoju firm, zespołów. Wniosę do Twojego biznesu ożywczą i inspirującą energię. Pomogę ci zmotywować zespół i osiągnąć lepsze rezultaty.