Doskonałość w sprzedaży i usługach B2B zapewnia pozytywne doświadczenia Klientów

Nieważne czy Twoje produkty, usługi są masowe czy spersonalizowane. Twoi Klienci chcą by ktoś rozwiązał ich problem.

KONCENTRACJA NA KLIENTACH B2B

OBSŁUGA  KLIENTA

Wyzwania w Obsłudze Klienta w 2021 

COVID-19 wpływa ogromnie na samopoczucie Twoich Klientów i pracowników.  W 2021 emocjonalni, zaniepokojeni niepewnością związaną z pandemią zmagają się z rożnymi trudnościami, np. finansowymi. Potrzebują nowego rodzaju troski i mocnej empatii. Obsługa Klienta powinna zmniejszać frustrację zdruzgotanych Klientów i wspierać ich.

KLIENCI  B2B

PROJEKTOWANIE DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW – CUSTOMER JOURNEY

„Uprzejmość jest jak powietrze w oponach, nic nie kosztuje, ale sprawia, że jazda jest przyjemniejsza” – Miguel Cruzatta. 

Wspólne projektowanie propozycji wartości dla Klientów sprawia, że Pracownicy „wchodzą w buty Klienta”. Zastanawiają się jak dzisiaj Klient ocenia doświadczenia ze współpracy z firmą i szukają wyróżników na przyszłość. 

Inspiracje: Harvard Business School, Model biznesowy i propozycja wartości – Osterwalder.

Doświadczenia Klientów wg KPMG

https://assets.kpmg/content/dam/kpmg/pl/pdf/2020/12/pl-Raport-KPMG-Doswiadczenia-klientow-w-nowej-rzeczywistosci-2020-12.pdf

SPRZEDAŻ  B2B

MODEL SPRZEDAŻY CHALLENGER™ – GARTNER NADAL AKTUALNY W 2021!

10 lat temu firma doradcza CEB (teraz Gartner) podzieliła się przełomowymi badaniami dotyczącymi sprzedaży. Badanie ujawniło odrębny profil sprzedaży, charakteryzujący się określonym zestawem umiejętności i zachowań, które wyróżniają sprzedawców osiągających najlepsze wyniki w sprzedaży B2B. Challenger™ jest nadal skuteczny.

Co odróżnia Challengera™ od innych profili?

NAUCZA

Proponuje nowe punkty widzenia
Potrafi komunikować się dwukierunkowo

DOSTOSOWUJE

Wie w jaki sposób Klient generuje wartość

Identyfikuje ekonomiczne dźwignie Klienta

KONTROLUJE

Potrafi rozmawiać o pieniądzach

Umie naciskać na Klienta

USŁUGI

Kluczowe elementy wyjątkowej Kultury Organizacyjnej

Poznaj najważniejsze obszary, które wpływają na pozycję Twojej firmy na rynku.

MOTYWACJA I ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW

Wyzwalanie energii u Pracowników, zwiększanie zaangażowania w rozwój własny i biznesu..

KONCENTRACJA NA KLIENTACH B2B

Tworzenie lepszych doświadczeń Klientów, troska i wsparcie Klientów.

KONCENTRACJA NA PRACOWNIKACH

Definiowanie oczekiwań wobec pracowników, zachęcanie do rozwoju, informacja zwrotna, docenianie, tworzenie emocjonalnego związku z firmą.

KONCENTRACJA NA PROCESACH

Optymalizacja procesów w firmie: planowanie, podejmowanie decyzji, realizacja sprzedaży, usług, komunikacja, informacja zwrotna.

INNOWACYJNOŚĆ, ZMIANA

Zbieranie opinii od Pracowników, zachęcanie do wywierania wpływu na decyzje, poszukiwanie i wykorzystywanie szans i mocnych stron.

KONCENTRACJA NA STANDARDACH PRACY I ODPOWIEDZIALNOŚCI

Określanie norm postępowania w odniesieniu do jakości prac, obsługi Klientów, efektywności. Systemy ocen wyników prac. 

Zaufali mi

Getinbank
Polska Grupa Farmaceutyczna
Kruk S.A.
BORG Automotive
Tubądzin
Direct IT
eFitness
Alior Leasing
Fortis
Aureus
Inagri
CCG - Clear Communication Group
SUM Poland
Canexpol
Finansowanie
Scanfil
Chemaxpol
Cosmedica
OrganikAgro

Oferuję Ci wyjątkową perspektywę handlowca, inżyniera i specjalisty od rozwoju firm, zespołów. Wniosę do Twojego biznesu ożywczą i inspirującą energię. Pomogę ci zmotywować zespół i osiągnąć lepsze rezultaty.