O firmie

O firmie
Wierzę, że biznes może przynosić większe zyski a Pracownicy i Klienci mogą być bardziej zadowoleni.
Wraz kilkoma ekspertami pomagam menedżerom, zespołom zwiększać radość z pracy i efektywność.
Konrad Dębkowski
Prezes zarządu, konsultant, trener
Odpowiedzialny za dobór kadr do programów doradczo-szkoleniowych
504 104 522, k.debkowski@aktywator.eu
Zaufali nam
Transferujemy know-how w projektach doradczo-szkoleniowych, pracując na „żywym organizmie”. Zwiększamy konkurencyjność firm dając konkretne wskazówki. Pomagamy lepiej komunikować się w firmie, skupiając zespoły wokół konkretnych wyzwań.
Co mówią o nas Klienci?
Aktywator Biznesu to butikowa firma doradczo-szkoleniowa, specjalizująca się we wzroście sprzedaży B2B i wzroście efektywności. Nasi Klienci są w ciągłym pośpiechu. Biznes im dobrze funkcjonuje, ale mają poczucie, że jadą na hamulcu ręcznym. Pracownicy nie robią tego co powinni i jak powinni, szefowie wszystkiego muszą pilnować samemu. Jesteśmy z naszymi Klientami na wszystkich etapach związanych z rozwojem zespołu | wzroście efektywności – od analizy do wdrożenia zmiany.
– projekt rozwoju organizacji,
– reorganizacja procesów, organizacji pracy (sprzedaż, marketing, magazyn, logistyka, finanse),
– ułożenie nowej formy współpracy, komunikacji między zespołami,
– przedstawienie konkretnych inicjatyw zwiększających zysk, jakość obsługi Klientów lub wzrost efektywności,
– znalezienie i rozwiązanie konkretnych problemów w firmie,
– poprawa efektywności spotkań biznesowych,
– optymalizacja wykorzystania umiejętności i predyspozycji Pracowników,
– usprawnienie komunikacji, współpracy.
Nasi Klienci uczą się od nas:
jak zachęcić ludzi do pracy, jak motywować pracowników, pozafinansowo, jak podnieść zaangażowanie pracowników, jak optymalizować procesy w firmie, jak podnieść jakość usług, jak zwiększyć efektywność zespołu, jak rozłożyć zadania na mniejszą ilość pracowników, jak zwiększyć satysfakcję z pracy, jakim być szefem dla Polaków, jak docierać do różnych pokoleń, X, Y, Z, jak wprowadzić dyscyplinę w zespole, jak zgrać różne działy, by współpracowały ze sobą, jak przeprowadzić zespół przez zmiany, jak wprowadzać odpowiedzialność w zespole.
Inspiracje:
Budowanie zaangażowania pracowników – Instytut Gallupa, przywództwo według Gartner i Institute for the Future, design thinking – projektowanie doświadczeń, customer experience management, employee experience management: zarządzanie doświadczeniem Pracownika, motywacja pozafinansowa, motywacja osiągnięć
zarządzanie zmianą – model psychologii poznawczo-behawioralnej, turkusowe organizacje, teorie: Zadania, Postęp – Harvard Business School, teoria Impuls – Richard H. Thaler, laureat Nagrody Nobla z ekonomii behawioralnej.