DOFINANSOWANIE NA DORADZTWO I SZKOLENIA
KFS – Krajowy Fundusz Szkoleniowy – NABORY
KFS – Krajowy Fundusz Szkoleniowy

KFS został utworzony ze środków Funduszu Pracy. Jego głównym celem jest zapobieganie utracie pracy z powodu niskich kompetencji poprzez edukację (kształcenie ustawiczne) pracodawców oraz pracowników.
Inwestycja w ludzi powinna zwiększyć konkurencyjność firmy i pracowników.
Priorytety KFS
wsparcie kształcenia ustawicznego
- Skierowane do pracodawców zatrudniających cudzoziemców.
- W związku z zastosowaniem w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
- W zidentyfikowanych w danym powiecie lub województwie zawodach deficytowych.
- Dla nowozatrudnionych osób (lub osób, którym zmieniono zakres obowiązków) powyżej 50 roku życia.
- Osób powracających na rynek pracy po przerwie związanej ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem oraz osób będących członkami rodzin wielodzietnych
- Osób poniżej 30 roku życia w zakresie umiejętności cyfrowych oraz umiejętności związanych z branżą energetyczną i gospodarką odpadami.
Warunki
Mikro firmy
do 100% finansowania
Małe firmy
do 80% finansowania
Max
300% przeciętnego wynagrodzenia
w danym roku na jednego uczestnika.
Nasza skuteczność w liczbach
Pozyskanego dofinansowania
%
Rozliczonych projektów
Współpracując z mikro i małymi firmami zauważyliśmy, że właściciele firm obawiają się kilku rzeczy – nie wiedzą na co mogą pozyskać fundusze, jak przygotować niezbędne dokumenty, jak złożyć wniosek, z kim zrealizować projekt i jak rozliczyć skutecznie projekt. Często było to barierą po sięgnięcie po pieniądze na doradztwo i szkolenia.
Dlatego też poprowadzimy Cię za rękę – od pomysłu, poprzez realizację i rozliczenie.
Jeśli wniosek uzyska akceptację – pomożemy Ci w rozwoju Twojej firmy i Twoich pracowników za ułamek ceny.
Co robimy?
Zajmujemy się najważniejszymi obszarami w firmie
Sprzedaż, pozyskanie i obsługa Klienta B2B, usprawnienie komunikacji i współpracy
Pozyskanie Klientów
Cold Call – Zimne telefony do Klientów
Cold Visit – Zimne wizyty w terenie
Content marketing – eksperckie treści
Wydarzenia online – webinary
Sprzedaż B2B, Obsługa Klienta
Audyt procesów, praktyk i rekomendacje
Budowanie strategii sprzedaży
Zaprojektowanie procesów sprzedaży, obsługi
Zwiększenie kompetencji sprzedażowych
Stworzenie oferty handlowej
Komunikacja, współpraca
Usprawnienie przepływu informacji
Zbudowanie poczucia realizacji wspólnych celów
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Spojrzenie obszarowo na problemy do rozwiązania
Samodzielne podejmowanie decyzji przez zespół
Bezpłatnie skorzystaj z konsultacji
Chcesz skuteczniej pozyskiwać Klientów B2B w swojej firmie lub zwiększyć efektywność? Porozmawiajmy, zobaczymy czy możemy pomóc Twojej firmie.
